شاهرخ رمضان نژاد روز چهارشنبه در گردهمایی معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی استانهای سراسر کشور در مشهد افزود: اگر هر کدام از این افراد تنها دانش آموخته دوره کارشناسی باشند هم اکنون یک میلیون سال سابقه دانش اندوزی دانشگاهی و تجربی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی وجود دارد.
وی با بیان این که رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی دانش گستری در محیط کشاورزی و انتشار اطلاعات به معنای عام در این حوزه به کشاورزان است ادامه داد: به طور مثال هرس خوب موجب افزایش 25 درصدی محصول و رعایت تاریخ و عمق کشت موجب رشد 30 درصدی تولیدات کشاورزی می شود و گسترش این دانش در بین کشاورزان رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی است .
رییـس سازمـان نظـام مهندسـی کشاورزی کشور گفت: در عین حال باید سهم دانش از تولید محصولات کشاورزی مشخص و پرداخت شود و به واسطه اهمیت این موضوع، نگاه جدید حاکم بر فعالیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی سهم بری دانش کشاورزی از تولید محصولات این عرصه است.
رمضان نژاد با بیان این که برای توسعه و ترویج کشاورزی توجه به بخش کارشناسی و مهندسان این حوزه ضرورت دارد تاکید کرد: دانش به عنوان یک نهاده باید سهم خود را از تولید ببرد تا بتواند با قوت به کار خود در توسعه و تحول بخش کشاورزی ادامه دهد.
گردهمایی سراسری معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی استانهای کشور که امروز در مشهد آغاز به کار کرد فردا نهم اسفند ماه به پایان می رسد.
1922/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.