مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از این نمایشگاهها نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم گواهی شده و گیاهان دارویی یا 'ارگانو فود' است.
محمد جواد محبی افزود: این نمایشگاه با هدف فراهم کردن بستر آشنایی شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، معرفی توانمندی های شرکتها در زمینه تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم برپا شده است.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 130 شرکت داخلی و یک نمایندگی برند خارجی از کشور ایتالیا در فضایی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع حضور یافته اند که تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل این نمایشگاه 50 درصد افزایش دارد.
وی گفت: برگزاری دومین جشنواره غذایی مشهد به همراه همایشها و کارگاه های آموزشی از برنامه های جانبی نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم است.
محبی افزود: نمایشگاه شیرینی، شکلات، موادخام و ماشین آلات، آجیل و خشکبار و میوه های خشک نیز فرصتی برای گردهمایی هنرمندان این عرصه ایجاد کرده تا در اشتغالزایی، تولید و سرمایه گذاری با یکدیگر همکاری کنند.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 43 شرکت داخلی و 2 شرکت خارجی در مساحت 2 هزار و 500 مترمربع محصولات خود در زمینه شیرینی، شکلات، مواد اولیه و ماشین آلات را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
وی گفت: نمایشگاه آرد، نان و غلات نیز با هدف آشنایی فعالان با فناوری های روز، اعطای نمایندگی و عقد قرارداد بین تولیدکننده و سرمایه گذار و فروش تجهیزات برپا شده است.
مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در این نمایشگاه 10 شرکت داخلی در مساحت 500 مترمربع 200 غرفه برپا کرده و محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه ها تا پنجم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.