به گزارش روز جمعه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد افزود: یکی از مشکلات اساسی بازار و اقتصاد، فاصله بین تولید و مصرف کننده واقعی است لذا هر چه این فاصله کاهش یابد هم تولید کننده و هم مصرف کننده بیشتر سود می برد.
وی اظهار داشت: شوکی که دلار به بازار اقتصادی ما وارد کرد واقعی نبود اما تاثیر خود را در به هم ریختگی شرایط اقتصادی داشت و امروز برای رسیدن به تعادل مناسب نیازمند همکاری تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستیم.
رشیدیان گفت: دولت در این زمینه تلاش می کند همگام و هماهنگ با بخش خصوصی مداخله کند.
وی با اشاره به برگزاری 2 نشست با بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و صاحب نظران استان طی روزهای اخیر افزود: تلاش می شود از طریق کار هماهنگ بین تولید کنندگان و بازار به وضعیت متعادل در تامین سرمایه، تولید، اشتغال، صادرات و توزیع دست یابیم.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در شرایط اقتصادی موجود، وجود نمایشگاههایی که نشان دهنده زنده و پویا بودن صنعت ماست به ویژه در عرصه فولاد و نقشی که به عنوان یک صنعت مادر و زیربنایی برای کل حوزه صنعتی و عمرانی دارد، بسیار مهم و تعیین کننده است.
رشیدیان با اشاره به شرکت بیش از 60 تولید کننده مطرح در نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد، این نمایشگاه را فرصت مغتنمی برای فعالان عرصه مزبور دانست و از دست اندرکاران مرتبط خواست از این نمایشگاه دیدن کنند.
نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات که دیروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت تا 28 مرداد دایر است.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.