مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در این مراسم گفت: دوره آموزشی در حوزه مدیریت پسماند با ارائه پرفسور یوشیدا از سازمان بین‌المللی جایکای ژاپن و شرکت مدیران عامل مدیریت پسماند شهرداریهای کشور با هدف انتقال تجربیات بین المللی حوزه پسماند به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
ابوالفضل کریمیان افزود: در حوزه مدیریت پسماند در مشهد اقدامات خوبی انجام شده که استفاده از دوره‌های آموزشی سازمان بین‌المللی جایکای ژاپن از آن جمله است. تاکنون سه گروه برای آموزشهای مرتبط با حوزه مدیریت پسماند از مشهد به ژاپن اعزام شده و آموزشهایی را در ارتباط با زباله ‌سوزی فرا گرفته‌ اند.
وی ادامه داد: مشهد به عنوان مرکز آموزش منطقه ای از طرف سازمان همکاریهای بین المللی ژاپن انتخاب شده و نخستین دوره آموزشی آن سال 2019 بطور مشترک توسط آژانس همکاریهای بین المللی ژاپن(جایکا) و سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سازمان مدیریت پسماند مشهد با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری کابل افغانستان از 13 بهمن ماه به مدت 21 روز آغاز شده است.
معاون سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: برای اداره بهتر شهرها در بسیاری از موارد به تعامل و هم‌افزایی بیشتر نیاز است.
شهریار آل شیخ افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف و بهره‌ گیری از دانش و تجربه اساتید بین‌المللی یک امر ضروری است که باید به آن توجه شود.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.