رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان سبزوار افزود: انقلاب اسلامی با مجاهدت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، خون شهدا، رشادت ایثارگران و به پشتوانه و حضور مردم در صحنه تثبیت شده است.
وی اظهار داشت: کارگزاران نظام و مردم باید قدردان انقلاب باشند و مسئولان کشور با خدمت صادقانه و کار جهادی رفع مشکلات اقتصادی مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی گفت: انقلاب اسلامی موازنه قدرت و همه معادلات غرب را به هم ریخت و امروز در عرصه بین المللی به قدرتی تاثیر گذار تبدیل شده است.
نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود توطئه های دشمنان و عملیات جنگ روانی رسانه ای دشمن، مردم و مسئولان پای انقلاب ایستاده اند.
وی با اشاره به برخی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: قبل پیروزی انقلاب حدود 50 درصد مردم با سواد بودند که این رقم امروز از 95 درصد عبور کرده و هم اکنون چهار میلیون دانشجو در دانشگاههای کشور تحصیل می کنند.
وی گفت: قبل انقلاب اسلامی برخی مراکز شهرستانها برق نداشت و امروز 100 درصد روستاها و آبادی های کمتر از 10 خانوار نیز از این نعمت بهره مند شده اند.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب راههای روستایی آسفالته نداشتیم و امروز بیش از 85 درصد روستاها از راه آسفالته مناسب برخوردارند و گازرسانی به روستاها از مرز 80 درصد عبور کرده است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.