به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه شاهد راضیه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به رغم همه توطئه ها و فتنه انگیزی دشمنان، به برکت انقلاب اسلامی، ایران در عرصه های مختلف به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.
وی با بیان اینکه کسی منکر مشکلات کنونی در کشور نیست، اضافه کرد: ما در واقع وارث مشکلات و عقب ماندگی رژیم طاغوت هستیم ولی با این وجود در حال رشد و توسعه قرار گرفته و روز به روز این بالندگی در حال افزایش است.
امام جمعه میاندوآب مقاومت و ایستادگی را رمز پیشرفت دانست و افزود: مسوولان در این ایام خجسته باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به خوبی و با بیان دستاوردهای مختلف انقلاب تبیین کنند.
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان کرد: اشتباه در سیاست و امور دفاعی قابل جبران است ولی اشتباه در امور تربیتی قابل جبران نیست و لذا باید به آن توجه کرد.
جهانبخش محبی نیا با بیان اینکه باید از آموزش و پرورش بوی انقلاب به مشام برسد، افزود: در روز 22 بهمن امسال باید پرشورتر از همیشه در راهپیمایی شرکت کنیم و خیابان ها در این روز به محل ترجمان مقاومت و انگیزش ملت ایران تبدیل شود.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم زنگ انقلاب به صدا درآمد و تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) گلباران شد.
همزمان با دهه مبارک فجر85 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح میاندوآب با 957 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.