نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای به سرانجام رسیدن طرح های نیمه کاره با تزریق اعتبارات مناسب وارد میدان شده ایم و اتمام پروژه های نیمه تمام با قوت در دستور کار مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌محمد شاعری ، شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با حضور امام جمعه، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در پیش است و باید با برنامه ریزی منسجم برای حضور حداکثری تلاش شود تا خواب دشمنان تعبیر نشود.

وی اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب خواب براندازی نظام را در سر دارد و اکنون با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد انقلاب، فرصت مغتنمی برای برملا کردن نقشه های شوم دشمنان است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش در راس امور است و زیرساخت مهم و پیشران توسعه است.

شاعری، با اعلام اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری سودآور و مطمئن است؛ یادآور شد: هر اقدامی برای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در بخش جاری و تملک، سرمایه گذاری است و به هدر نمی رود.

وی ادامه داد: اولویت اول مجلس، توجه به توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش است و لذا باید لیستی از نیازمندی های مختلف در تجهیزات، امکانات، بازسازی ها و طرح های در دست ساخت تهیه و ارائه تا برنامه ریزی مناسب در این بخش انجام شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمندی های آموزش و پرورش در بخش های مختلف لیست شود تا از طریق اعتبارات بنیاد برکت و نوسازی مدارس اعتبارات لازم اخذ شود.

شاعری افزود: فراهم کردن امکانات گرمایشی با استاندارد لازم از مهمترین ضرورت های مدارس ماست که باید در دستور کار باشد و همچنین تکلیف پروژه های عمرانی و اجرایی این نهاد تعیین مشخص شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.