به گزارش ایرنا، مهدی صدفی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به کمبودهای فراوان در جامعه افزود: اگر چه دشمن در حال توطئه برای کمرنگ کردن دستاوردهای نظام است اما پیشرفت های زیادی در طول چند سال گذشته در کشور اتفاق افتاده است.
وی اظهار کرد: حضور مردم در برنامه های مختلف بیانگر وفاداری مردم به نظام، آرمانها و منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی گفت: 24 کمیته تخصصی و هشت کارگروه، مسئولیت برنامه ریزی آیین دهه فجر را در استان کرمان را بر عهده داشتند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: برگزاری برنامه های دهه فجر در دورترین نقاط و روستاهای استان کرمان وجه تمایز برگزاری برنامه ها ایام الله دهه فجر سال جاری در کرمان بود.
وی با بیان اینکه حدود پنج هزار برنامه در دهه فجر سال جاری در استان کرمان برگزار شد گفت: آیین راهپیمایی 22 بهمن نیز امسال در 150 نقطه و 500 تجمع در استان برگزار شد.
وی ادامه داد: مردمی بودن و مشارکت مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال مطلوب تر و شایسته تر از سالهای قبل بود که این مهم یکی از رویکردهای ستاد دهه فجر است.
صدفی اظهار کرد: حضور جوانان امسال به مراتب بیشتر از سالهای قبل بود و به جرات می توان گفت 90 درصد برنامه های دهه فجر امسال در کرمان توسط جوانان برگزار شد.
وی ادامه داد: مناسبت های ملی و مذهبی در راستای تبیین اهداف نظام، تحکیم وحدت و همبستگی مردم در راستای وحدت کلمه و وفاق ملی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: امسال حضور اقشار مختلف مردم را با سلایق مختلف سیاسی در برنامه های دهه فجر استان کرمان شاهد بودیم.
وی تاکید کرد: 22 بهمن امسال واقعا تماشایی و با سالهای قبل بسیار متمایز بود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه های دهه فجر علیرغم همزمان شدن با ایام فاطمیه با رعایت شئونات اسلامی در کرمان برگزار شد.
وی تعامل بین دستگاه های اجرایی را در زمینه برگزاری برنامه های دهه فجر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید از همه مردم و افرادی که در برگزاری ایام الله دهه فجر با اعتقاد دینی و اعتقاد راسخ مشارکت داشته اند تقدیر کرد.
صدفی از نماینده ولی فقیه، استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، سایر معاونان وی، نیروی انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و سایر مسئولان استان کرمان در زمینه برگزاری برنامه ها و آیین دهه فجر در سال جاری تقدیر کرد.
وی از سردار حاج قاسم سلیمانی نیز به دلیل حضور در آیین سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن استان کرمان تقدیر کرد.
دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر سال جاری در استان کرمان با حضور استاندار در سالن شهید مرتضوی تقدیر شدند.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.