حجت الاسلام حسین صافدل روز یکشنبه در نشست پرسش و پاسخ با موضوع دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان در تربت حیدریه افزود: دستیابی به عزت و استقلال مطالبه اصلی مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی بود که با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) این مهم محقق شده است.
وی ادامه داد: نخبگان نیز به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه باید برای تهیه و تدوین نقشه راه پیشرفت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها نقش بیشتری ایفا کنند.
یک تحلیگر سیاسی نیز در این نشست مطالبه گری از مسئولان را اصلی مهم در پیشرفت کشور توصیف و بیان کرد: مردم در سال 57 از فضای بسته کشور شکایت داشتند و عزت و استقلال مطالبه اصلی جامعه در شکل گیری انقلاب اسلامی بود.
مهدی بشارت با اشاره به نقش محوری مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی افزود: رهبری آگاهانه امام خمینی(ره) باعث ایجاد وحدت در بین اقشار مختلف مردم و شکل گیری و استقرار حکومت اسلامی شد.
وی در ادامه چهل سالگی را سن شکوفایی انقلاب توصیف و بیان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مدت قطع وابستگی به شرق و غرب و رسیدن به خودکفایی در بخشهای مختلف است. اگر بخواهیم در راه استقلال کشور گام برداریم باید از تولید داخلی و نیروی توانمند ایرانی حمایت کنیم.
او ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال در بسیاری از عرصه ها توانسته جزو پیشتازان دنیا باشد و در سایه رهبری متفکرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این پیشرفتها روز به روز بیشتر خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر ساکنان آنها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان 9 دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان مه ولات دارد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.