مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در این مراسم در منزل 'مرتضی عطایی' از فرماندهان شهید مدافع حرم در مشهد گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف تکریم خانواده شهدا مراسم آغاز کار رسمی 'پویش مطالعاتی در هوای انقلاب' و رونمایی پوستر این پویش ملی از منزل شهید مرتضی عطایی آغاز شد.
حسین سعیدی افزود: این پویش ملی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی و اشتراک کتابهای خوانده شده در فضای مجازی در سه بخش طراحی شده است. در بخش نخست آن علاقه مندان می توانند با خرید و مطالعه یکی از سه عنوان کتاب 'خلوت مدیر، تیغ و تاج و آدمهای غلط' و پاسخ به پرسشهایی در قرعه کشی شرکت کنند.
وی ادامه داد: در بخش دوم پویش مطالعاتی نیز کتابهای 'هندسه انقلاب، شب ظلمانی شاهنشاهی، ره رهرو رهبر، صورت و سیرت انقلاب اسلامی، روشنای آینده، مجموعه 12 جلدی در هوای انقلاب، مجموعه 12 جلدی شاه فراری شده و کتابهای رویای آق تاریم، دشت یاغیها، آژان برازنده، قطب نمای بصیرت، عطر خنده امام، روح سبز ما بهار ما سلام' به عنوان آثار انقلابی از بسته پیشنهادی 'به نشر' و انتشارات انقلاب اسلامی به عنوان منابع این پویش مطالعاتی انتخاب شده اند. این بخش ویژه شرکت در فضای مجازی است.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: بخش سوم این پویش نیز به معرفی آثار برتر انقلاب اسلامی با توجه به نفوذ گروههای مرجع در میان نوجوانان و جوانان با همکاری شخصیتها، گروههای مرجع و رسانه ای در فضای مجازی اختصاص دارد.
وی افزود: علاقه مندان می توانند این کتابها را با تخفیف 45 درصدی از فروشگاههای به ‌نشر تهیه کنند. به ‌نشر به عنوان یکی از قدیمی ترین انتشارات در شرق کشور با بیش از 30 سال سابقه فعالیت تاکنون دو هزار و 400 عنوان کتاب منتشر کرده که اغلب موضوعات آن شامل معارف اسلامی، اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، سبک زندگی رضوی، متون دینی و ادعیه و ارزشهای نظام ولایی است.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.