علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در شصتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در مشهد افزود: 13 بانک و موسسه مالی عضو شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی تبادل اطلاعات در این شورا انجام نمی دهند که این روند باید خاتمه یابد.
وی اظهار داشت: این حق سپرده گذاران است که سپرده هایشان در حوزه های جغرافیایی و استانهای خودشان صرف شود.
وی گفت: سیاست دولت بر تمرکززدایی و دادن اختیارات به استانهاست و در خراسان رضوی هم قرار است 12 منطقه اقتصادی مبتنی بر حوزه های انتخابی شکل بگیرد که در آنها دولت به عنوان کارگزار و تسهیلگر در خدمت بخش خصوصی باشد.
رزم حسینی افزود: دولت تاکنون در زمینه زیرساختها و تامین برق، آب، راه، مخابرات و گاز خوب عمل کرده است اما این توفیق در مسائل توسعه ای که منجر به رونق اقتصاد خانوار می شود کمتر رخ داده است.
وی ادامه داد: سیاستهای کلان اقتصادی شامل سیاستهای پولی و مالی و تعرفه های گمرکی در مدیریت کلان کشور تصمیم گیری می شود و نمی توان در سطح استان ها آنها را تغییر داد اما همین سیاستهای مصوب را می توان روانتر و هموارتر کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: نقش دولت تسهیلگری در حوزه اقتصاد استانهاست تا کارآفرینان و سرمایه گذاران به عنوان مجاهدان اقتصادی راحت تر بتوانند به مبارزه خود بپردازند.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.