فرماندار نمین گفت: با هزینه ای بالغ بر یک هزار و 720 میلیار ریال؛ مینی پالایشگاه پتروساین در شهرک صنعتی شماره 2 راه اندازی می شود .

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور در بازدید از مراحل آماده سازی این پالایشگاه با اشاره به اینکه کار احداث این مینی پالایشگاه توسط بخش خصوصی انجام می گیرد گفت: این کارخانه در مساحتی بالغ بر 28 هکتار احداث می شود .

وی در ادامه افزود: با احداث این پالایشگاه برای 250 نفر به صورت مستقیم و برای بیش از یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد .

فرماندار نمین با بیان این مطلب که تمامی مراحل قانونی و اداری برای احداث این کارخانه تولیدی انجام شده  است ادامه داد: این کارخانه انواع قیر، نفت سفید، نفت گاز، بنزین معمولی بدون سرب و نفت سبک را تولید خواهد کرد .

عبدالعلی پور با اشاره به اینکه تمامی ماشین الات این کارخانه خریداری شده و آماده است، اضافه کرد : امید آن می رود با راه اندازی این پالایشگاه هم وضعیت اشتغال در منطقه بهبود بیابد و هم نیازهای استان به محصولات پالایشگاهی در داخل استان اردبیل تولید گردد .

وی در ادامه گفت:این واحد تولیدی از جمله طرح های راکد صنعتی در استان اردبیل بود که سرمایه گذار جدید با در دست گرفتن آن و پرداخت بدهی های گذشته در حال راه اندازی مجدد و احیای آن است .

فرماندار نمین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از 25 طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی در این شهرستان از رکود خارج و دوباره احیا شده‌اند، گفت: با تمامی توان برای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و جذب سرمایه گذاران خارجی آماده فعالیت هستیم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.