،به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین پیرموذن در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران افزود: اهداف تشکیل این کمیته حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است و در این زمینه با هماهنگی دادستان اردبیل و معاون پیشگیری از وقوع جرایم اقدام موثری انجام شده است .

وی اضافه کرد: با شناسایی موانع واحد های تولیدی فعال و نیمه فعال حمایت لازم ازسرمایه گذاران انجام می گیرد تا بدون دغدغه نسبت به اشتغالزایی اقدام نمایند .

پیرموذن بیان کرد: در راستای سیاست های ابلاغی مقام رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال عزم جدی در دولت صورت گرفته و لازم است نهادهای نظارتی و مدیران قضایی با تعامل بیشتر با دستگاههای اجرایی مشکلات فعالان بخش خصوصی را رصد کرده و حمایت لازم را انجام دهند.

وی بابیان اینکه فضای کسب وکار تا حدودی در دولت تدبیر وامید بهیود یافته افزود: هر چند در این دولت شاهد فعال شدن واحد های تولیدی راکد وغیر فعال در استان هستیم اما انتظار این است بیش از این واحد های تولیدی مورد حمایت واقع شده و بانک ها حمایت خود را در ارتباط با ارایه تسهیلات دریغ نکنند .

در این جلسه مشکلات واحد های تولیدی شیرآلات قهرمان ،شرکت دام آرتا آپادانا و آبدرمانی ویلادرق مورد بررسی قرارگرفته ونسبت به رفع آنها تصمیم گیری شد.
پارسال بیش از 2 هزار واحد راکد در استان فعال شدند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663040
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.