به گزارش روز شنبه روابط عمومی این شرکت، مسعود مهدی زاده مقدم افزود: این واحدها در شهرک های صنعتی شهرستان های قوچان، بردسکن، چناران، کاویان، خواف، گناباد و سبزوار به بهره برداری رسیده اند.
وی اظهار کرد: زمینه تولید واحدهای مزبور مصنوعات چوبی، سنگ های گرانیتی و تزئینی، کود سولفات پتاسیم، اسکلت های سوله و بسته بندی گیاهان دارویی است.
وی گفت: تعداد قراردادهای منعقد شده با سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی سه هزار و 778 فقره است که از این تعداد 2 هزار و 438 فقره در قالب ایجاد واحد صنعتی می باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: امسال 82 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی به شهرک های صنعتی استان تخصیص یافت که از این مبلغ 66 میلیارد ریال در اختیار شهرک های صنعتی و 16 میلیارد ریال برای تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز تا ورودی شهرکها و نواحی صنعتی در اختیار دستگاه های ذیربط قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: این اعتبارات در قالب هفت طرح و 53 پروژه در 40 شهرک و ناحیه صنعتی هزینه می شود و اجرای آنها در راستای تکمیل زیرساختها در این مناطق خواهد بود.
وی گفت: با تلاش فعالان بخش خصوصی و دولتی بهبود فضای کسب و کار در استان مستمر شده و این روند باید با شتاب بیشتر ادامه یابد.
هم اکنون 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد 38 فقره فعال هستند.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.