سید محمدجواد هاشمی نژاد عصر چهارشنبه در همایشی با عنوان 'تحقیق و بررسی نحوه فعالیت گروهک منافقین در فضای مجازی' در مشهد افزود: در ابتدای انقلاب با تصور ناپختگی مسئولان جدید باور دشمنان انقلاب این بود که با اقدامات نظامی می توانند انقلاب اسلامی را ساقط کنند که فعالیت 35 گروه تجزیه طلب و جنگ تحمیلی را در این راستا می توان ارزیابی کرد اما پشتوانه مردمی و رهبری خردمندانه رهبر کبیر انقلاب را نادیده گرفته بودند.
وی اظهار داشت: جنگ تحمیلی تمام شد و بسیاری از این گروهها نابود شدند اما جریان نفاق با تغییر استراتژی و همگام شدن با اهداف استکباری و با کمک آنها باقی ماند.
وی گفت: از اول انقلاب تاکنون 17 هزار نفر در ایران با ترور شهید شدند که از این تعداد 12 هزار ترور توسط جریان نفاق انجام شد.
فرزند شهید حجت الاسلام هاشمی نژاد افزود: علت اینکه استکبار و کشور های غربی به رغم اعتراف به تروریست بودن این گروه از آنها حمایت می کنند این است که جریان نفاق علاوه بر کارکرد ترور و جنایت در بسیاری از زمینه های دیگر به دشمنان ملت ایران کمک می کند.
وی اظهار داشت: اکنون دیگر اهمیت کارکرد نظامی گروهک نفاق بعد از اتمام جنگ تحمیلی و نا امیدی از موفقیت این شیوه مد نظر استکبار نیست بلکه این جریان توانسته است پا به پای نیاز دشمنان نظام تغییر استراتژی دهد و خود را با آنها هماهنگ کند.
وی گفت: بعد از جنگ ماموریت نا امن جلوه دادن ایران برای پیشگیری از سرمایه گذاری در این کشور به منافقین واگذار شد که بمب گذاری ها و ترور دانشمندان هسته ای را در راستای اهداف دشمن انجام دادند و حتی در برخی موارد مسئولانی را نیز از بدنه نظام جدا کردند.
دبیر کل بنیاد هابیلیان افزود: اکنون نیز بعد از رانده شدن از عراق با استقرار در کشور آلبانی به آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان نظام اطلاعات نرم افزاری می دهند و تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا از طریق فضای مجازی جوانان و اقشار مختلف مردم ایران را از بدنه نظام جدا کنند.
وی اظهار داشت: آنان با مظلوم نمایی تلاش دارند پرونده جنایتکارانی را که در سال 67 به دستور امام راحل اعدام شده اند دوباره در محاکم جهانی به جریان بیندازند لذا تنها راه مقابله با این دسیسه ها افزایش اطلاعات و آگاهی های سیاسی نسل جوان است.
در این مراسم از چند خانواده شهدای ترور قدردانی شد.
6070 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.