حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع شهروندان قوچانی افزود: 13 آبان روز حرکت عظیمی بود که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر و مدارکی از آن جمع آوری شد که نشان داد استکبار جهانی هر روز به فکر از بین بردن دنیای اسلام است.
وی ادامه داد: همچنین در این یوم‌الله مردم و دانش آموزان در کنار هم برای استکبارستیزی یک صدا ندای 'هیهات منه ذله' را سر می ‌دهند تا دشمن بداند خون حسین بن علی(ع) در رگهای ملت ایران جریان دارد و با لبیک به امام زمان(عج) در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام جامعه مقابل استکبار می ایستد.
امام جمعه قوچان همچنین به تهدیدهای توخالی دشمن در خصوص تحریم اشاره و بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی ببینند که زنان و مردان ایران اسلامی در این روز چگونه جواب آنها را دادند و با مشتهای گره کرده در مقابل یاوه گوییهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.
وی گفت: مشکل آمریکا دولت ایران نیست بلکه مشکلش مردم و نظام اسلامی است، آمریکا می ‌خواهد با مضاعف کردن تحریمهای خود دولت را در تنگنا قرار داده تا مردم را به زانو در آورد اما مسئولان ما با مردم و از خود آنها هستند. در کشور اسلامی ایران فاصله‌ ای بین مردم و مسئولان وجود ندارد چنانکه بر این اساس در برابر تحریمهای 40 ساله مقاومت کرده ایم. مقاومت عزت می‌آورد و سرخوردگی و نابودی دشمن را در پی دارد.
حجت‌الاسلام دستجردی همچنین به سخن امام خمینی(ره) که دانش آموزان را 'آینده انقلاب' دانستند اشاره و بیان کرد: اگر کشور در دست جوانان باشد و مسئولان از جوانان استفاده کنند مصون می‌ماند. امروز ایران اسلامی از آن دانش آموزان است تا آینده را بسازند.
مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران و دانش آموزان از میدان امام خمینی(ره) قوچان آغاز شد. در این مراسم شهروندان قوچانی با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، آمریکای جهان خوار دشمن ملت ماست، فشار و زور و تهدید این منطق آمریکاست، تحریم و ظلم و ستم سه حربه آمریکاست' انزجار خود را نسبت به استکبار نشان دادند.
قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.