احمد دیناری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت این میزان تسهیلات با کارمزد بانکی چهار و شش درصد در قالب 369 طرح تعداد 663 شغل جدید ایجاد می کند.
وی مبلغ مصوب به منظور اجرای طرحهای منعقده را 142 میلیارد ریال برای 378 طرح اعلام و بیان کرد: این مبلغ کل سهمیه اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی است که تا پایان سال به صورت 100 درصدی محقق می شود.
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: تعداد کل اشتغال تعهد شده استان در 'سامانه رصد' برای امسال 120 هزار نفر و از این تعداد چهار هزار و 500 مورد آن سهم اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری است.
وی گفت: شهرستان تایباد بالاترین میزان ثبت اشتغال را در 'سامانه رصد' دارد و هفت برابر سهمیه خود اشتغال جدید ایجاد کرده است.
دیناری بدون ذکر آمار بیشتر افزود: بیشترین سرمایه گذاریهای مربوط به حوزه تسهیلات روستایی و عشایری است که به ایجاد شغلهای جدید در سطح استان و توزیع متناسب شغلهای مربوط به دو رسته گردشگری و صنایع دستی کمک شایانی می کند.
وی ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز اقامتگاههای بوم گردی و مجتمعهای گردشگری و پذیرایی برای ایجاد شغل تسهیلات دریافت کرده اند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.