به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه بررسی طرح های اشتغال زا که در دفتر استانداری برگزار شد، افزود: این 57 میلیارد تومان برای طرح مهارت آموزی در محیط کار، پرداخت حق بیمه و دستمزد کارآموزان هزینه می شود.
او با بیان اینکه تاکنون 135 میلیارد تومان اعتبار طرح کارورزی کشور ابلاغ شده بیان داشت: تاکنون 20 درصد سهم استان یعنی 11 میلیارد و 400 میلیون تومان ابلاغ شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: 9 میلیارد و 220 میلیون تومان از این مبلغ هزینه مهارت آموزی متقاضیان جویای کار( دانش آموختگان دانشگاهی) در بنگاه های اقتصادی می شود
بازوند در ادامه اعتبارات طرح کارورزی را از نوع یارانه ای برای کمک به اشتغال و مهارت آموزی حرفه ای جویندگان کار دانست و اظهار داشت: در مجموع طرح کارورزی در استان باید زمینه مهارت آموزی و اشتغال پنج هزار بیکار را فراهم کند.

** 150 میلیارد تومان اعتبار در خزانه کرمانشاه است
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود اعلام کرد در مجموع 150 میلیارد تومان اعتبارات از محل های مختلف در خزانه استان است که نیازمند همت و دلسوزی مدیران برای کمک به توسعه و اشتغال استان می باشد.
بازوند در ادامه این جلسه خواستار کمک یک میلیارد تومانی به بخش توسعه گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از محل تسهیلات اشتغال خانگی شد.
وی با اشاره به بازدید خوب مردم از جشنواره انار استان کرمانشاه در تهران، خواستار توجه و محور قرار دادن توسعه گردشگری و کمک به مشاغلی مانند صنایع دستی که اشتغالزا هستند، شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در تابستان امسال بیشترین نرخ بیکاری در استانهای کشور را به خود اختصاص داد.
8066/3209
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.