حسن حسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بتدای سال جاری تاکنون 509 میلیارد ریال از محل منایع صندوق توسعه ملی و اشتغال روستایی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه 95 میلیارد و 800 میلیون ریال نیز برای تثبیت و ایجاد اشتغال در حوزه شهری پرداخت شده است اظهار داشت: پرداخت 14 میلیارد ریال هم مربوط به طرح های مشارکت روستایی و پرداخت 18 میلیارد ریال نیز مربوط به تفاهم نامه با نهادها و سازمانهای مختلف دولتی بوده است.
وی گفت: مشهد با 87 میلیارد ریال، خلیل آباد با 72 میلیارد ریال و تربت جام با 44 میلیارد ریال بیشترین میزان مبالغ پرداخت شده را به خود اختصاص داده اند.
حسنی افزود: پارسال بدون در نظر گرفتن تسهیلات مربوط به اشتغال حدود 660 میلیارد ریال پرداخت شد و امسال در مدت 9 ماه نزدیک به این میزان تسهیلات پرداخت شده است.
صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تامین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد فعالیت می کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و کاربر با محوریت فعالیتهای کارآفرینانه و نیازهای منطقه ای است.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.