هومن گریوانی عصر دوشنبه در بازدید نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی از پروژه مسکن مهر گلبهار افزود: برخی واحدهای باقیمانده این پروژه فاقد متقاضی است که درصدد تعیین تکلیف وضعیت این واحدها هستیم.
وی اظهار داشت: تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر با کیفیت مطلوب مد نظر قرار داشته و هم اکنون محوطه سازی و آسفالت برخی واحدهای مسکن مهر که جزو وظایف شرکت عمران گلبهار نیست، فقط به دلیل رفع مشکلات ساکنین این منطقه در حال انجام است.
وی گفت: بازدید دوره ای کارشناسان شرکت عمران گلبهار و اعضای هیات مدیره آن از پروژه مسکن مهر به منظور کنترل و پیگیری موانع و مشکلات موجود انجام می شود.
گریوانی افزود: رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت واحدهای مسکن مهر همواره مورد تاکید ناظران پروژه بوده و شرکت عمران گلبهار نیز به منظور تحقق این امر به روند تکمیل واحدهای مسکن مهر نظارت خواهد داشت.
عضو کمیسیون قضایی و نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، تلاش شرکت عمران شهر جدید گلبهار را در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر ارزشمند دانست.
محمد دهقان گفت: برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف شهر گلبهار و واگذاری واحدهای مسکن مهر انجام گرفته و در این راستا شرکت عمران این شهر با تلاش فراوان نسبت به واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان اقدام می کند.
وی افزود: متقاضیان در انتظار واگذاری واحدهای مسکن مهر هستند و پیمانکاران باید به کیفیت واحدها و تسریع در اجرای پروژه ها توجه بیشتری داشته باشند.
وی اظهار داشت: شرکت های خدمات رسان و سایر دستگاه های مرتبط با تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر باید مشکلات را برطرف کنند و پروژه های مربوط به خدمات روبنایی و زیربنایی این واحدها را به اتمام برسانند.
این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد، دستگاه های اجرایی برای تکمیل پروژه مسکن مهر هماهنگ شوند و اقدامات موثر برای اتمام این واحدها انجام دهند.
شهر 70 هزار نفری گلبهار که برای 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر ایجاد شده با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.