به گزارش روز یکشنبه ایرنا، جعفر فهیمی در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر نمین با اشاره به اینکه در مورد رعایت حریم و کاربری های قانونی و الزامی این طرح نهایت سخت گیری را به کار می بریم افزود : برای توسعه اقتصادی، تجاری و همچنین دسترسی بیشتر مسافران و گردشگران به نمین از طریق توسعه این شهر به سمت اتوبان آماده هر نوع همکاری هستیم.
وی اظهارکرد: در مورد تنگناهای و مشکلات قانونی اجرای طرح تفصیلی و همچنین توسعه زندگی شهری مردم در چهارچوب قوانین بالادستی آمادگی خود را به اهالی شهر نمین برای توسعه هر چه بهتر و بیشتر این شهر اعلام می داریم.
نماینده مردم اردبیل؛ نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:توسعه و کشیده شدن شهر نمین به سمت اتوبان باعث توسعه اقتصادی،عمرانی و صنعتی و همچنین رونق این شهر از بابت داد و ستد و بهبود معیشت می شود.
صدیف بدری با اشاره به اینکه بی شک شهر نمین باید برای رهایی از بن بست به سمت اتوبان توسعه پیدا کند تاکید کرد:رعایت حریم ها قانونی و فنی و همچنین کاربری های عمومی و انتفاعی باید مد نظر قرار گیرد.
وی بیان کرد:اصلاح و راه اندازی ورودی شهر نمین از سمت مسکن مهر هم باید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد تا دسترسی به این شهر برای مسافران تسهیل گردد.
شهر نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع می باشد، این شهرستان استان اردبیل را به استان گیلان مرتبط می کند.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.