به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی مقدسی افزود: لزوم تقویت نظارت شوراها بر عملکرد شهرداری ها امری ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی بیان کرد: در این میان لازم است نظارت بر عملکرد شوراها نیز به گونه ای صورت گیرد تا بتوان از تخلفات احتمالی در بدنه شوراها و شهرداری ها جلوگیری کرد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه جلوگیری از تخلفات شهرداری ها نیز باید شوراها از مکانیزم قانونی خود بیش از گذشته استفاده کنند و دغدغه های مردم را به دیگر دغدغه ها اولویت دهند.
مقدسی اظهار کرد: مردم نیز باید در انتخاب اعضای شورای شهر نهایت دقت را به کار گیرند تا افرادی به کار گرفته شوند که تنها به فکر خدمت رسانی به مردم باشند.
وی گفت: وزارت کشور نیز می تواند شوراهای موفق هر شهری را معرفی کند تا این مهم عاملی برای الگو پذیری دیگر شوراها و افزایش کیفیت در خدمت رسانی ها باشد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوه ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.