فرمانده پایگاه بسیج ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: 70 نفر از اعضا پایگاههای مقاومت بسیج و رابطان شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانها در این گردهمایی حضور دارند.
علی شهبازی افزود: برگزاری کارگاههای توجیهی، هماهنگی بین بخشی و بازدید و حضور در منازل شهدای مبارزه با مواد مخدر در مشهد از برنامه های اصلی این گردهمایی دو روزه است.
دبیرشورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی هم در این مراسم بر استفاده از ظرفیت بسیج در مبارزه با توزیع و اشاعه مصرف مواد افیونی تاکید و بیان کرد: بسیاری از طرحهای بزرگ در کشور از جمله واکسیناسیون فلج اطفال با همت بسیج انجام شد لذا می توان از ظرفیت این نهاد مردمی و انقلابی در جهت ریشه کنی مواد مخدر نیز بهره گرفت.
محمدحسن جهان افزود: بسیج باید در خصوص مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی به ویژه سوءمصرف مواد مخدر وارد عمل شود. تا بسیج به عنوان نیروهای آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث مواد مخدر وارد عمل نشود این معضل در کشور ریشه کن نخواهد شد.
وی همچنین از برنامه برگزاری نخستین یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی خبر داد و گفت: تاکنون چهار هزار شهید و 13 هزار جانباز در راه مبارزه با موا مخدر در کشور تقدیم شده لذا همه مسئولان در راه مبارزه با مواد مخدر نسبت به حراست از خون این شهدا مسئولند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.