فرزاد فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انجام مراحل قانونی این نقل و انتقال زمان بر است و طی روزهای آینده این فرایند با حضور نمایندگان استانداری و سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و سازمان بازرسی انجام می شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه تصمیم گیری در باره وضعیت باشگاه پدیده با حضور نمایندگان شرکت پدیده، باشگاه ورزشی پدیده، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و سازمان بازررسی اظهار داشت: شرکت پدیده بطور رسمی اعلام کرد شرایط تیمداری در لیگ برتر فوتبال را ندارد و آماده واگذاری این تیم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان رضوی نیز پنجشنبه هفته گذشته گفته بود: طی نشستی با کلیات درخواست واگذاری تیم ورزشی پدیده به شهرداری مشهد موافقت و قرار شد ظرف 10 روز آینده راهکارهای قانونی، عملیاتی و کارشناسی این اقدام تهیه و اعلام شود.
تیم پدیده خراسان با سرمربیگری یحیی گل محمدی که هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد از حدود هفت ماه پیش با مشکل مدیریتی مواجه شده و هیات مدیره شرکت پدیده به عنوان مالک نتوانسته به تعهداتش در قبال بازیکنان آن عمل کند.
طی هفته های گذشته این تیم به دلیل مطالبات معوق آن به برخی بازیکنان سابقش با خطر محرومیت مواجه شده که مقداری از این بدهی ها با کمک برخی نهادها و دستگاههای اجرایی پرداخت شده است.
تیم فوتبال پدیده دوره گذشته لیگ برتر را با شروعی موفق پشت سر گذاشت اما درنیمه های راه با مشکلات متعدد مالی و مدیریتی مواجه و از صدر جدول به زیر کشیده شد و با خطر سقوط از لیگ برتر مواجه گردید.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.