محمدرضا اخوان عبداللهیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر جدید راه و شهرسازی روز دوشنبه در نخستین روز کاری خود به مشهد مقدس سفر کرد اما چون این سفر جنبه خبری در آن زمان به رسانه ها اطلاع داده نشد.
وی ادامه داد: اسلامی سفری چند ساعته برای اینکه شروع کار خود در وزارتخانه را با پشتوانه معنوی همراه کند به مشهد و زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) مشرف شد و همچنین با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در این دیدار مهمترین پروژه های اولویتدار خراسان رضوی در حوزه راه و شهرسازی از جمله راه آهن خواف - هرات، آزادراه حرم تا حرم، آزادراه مشهد - قوچان و نیز مباحث مربوط به حاشیه شهر مشهد، امور زیربنایی پروژه مسکن مهر و باند سوم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در این دیدار متذکر شد که در سفر بعدی خود به خراسان رضوی پروژه های اولویتدار این استان در حوزه مسئولیتی خود را مورد بررسی بیشتر قرار می دهد.
محمد اسلامی ورنامخواستی پس از آنکه رای اعتماد نمایندگان ملت را در نشست روز پنجم آبان در مجلس شورای اسلامی کسب کرد، روز ششم آبان طی حکمی از سوی رئیس جمهوری به سمت وزیر راه و شهرسازی منصوب شد.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.