عیسی منصوری عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره و شتاب دهنده فضای کسب و کار 'سرای آسان ایرانیان' در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از رقم تصویب شده بانکها تاکنون 50 هزار میلیارد ریال منجر به انعقاد قرارداد شده است.
وی با بیان اینکه 38 هزار میلیارد ریال تاکنون برای طرحهای اشتغال روستایی پرداخت شده است اظهار داشت: تسهیلات اشتغال روستایی به صورت واقع بینانه 59 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.
وی گفت: در مرحله دوم نیز حدود 750 میلیون دلار با قیمت ارز سامانه نیما برای ایجاد اشتغال اختصاص می دهیم که با توجه به اینکه بیشتر این مبلغ مربوط به حوزه خدمات است، فرصتهای شغلی بیشتری ایجاد می کند.
منصوری افزود: خراسان رضوی با توجه به نحوه عملکرد و ظرفیت اشتغالزایی طرحها جزو استانهای برتر کشور است.
وی همچنین از طرح های مشاغل خانگی در زمینه تجهیزات گریم سینمایی، طرح پوشاک و یک طرح صنعتی در مشهد بازدید نمود و در کارگروه تخصصی اشتغال خراسان رضوی شرکت کرد.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: ظرفیت های بخش خصوصی استان زیاد است و از همکاری و توانمندی این بخش برای افزایش فرصت های شغلی استقبال می کنیم.
محمد امین بابایی افزود: 17 مرکز مشاوره و شتاب دهنده فضای کسب و کار در خراسان رضوی فعال است که سه مرکز در نیشابور، گناباد و تربت حیدریه و 14 مرکز نیز در شهر مشهد فعالیت دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.