حبیب‌الله آسوده روز چهارشنبه در مراسم آغاز مرحله دوم اجرای جشن عاطفه ها افزود: این مرحله همزمان با سراسر کشور با مشارکت دانش آموزان در سطح مدارس برگزار می شود.
وی هدف جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین دانش آموزان ذکر و بیان کرد: دانش آموزان سفیران انفاق و نیکوکاری در مدارس هستند.
او همچنین بر آمادگی کمیته برای فراهم کردن بستر تحصیل دانش آموزان نیازمند و غیرمددجو تاکید و بیان کرد: این امر به‌ منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند است تا فقر مالی سبب عدم ادامه تحصیل آنها نشود.
وی ادامه داد: کمیته امداد در خراسان رضوی 35 هزار بسته تحصیلی و نوشت ‌افزار را تا قبل از شروع سال تحصیلی تهیه کرد که 25 هزار مورد آن بین دانش آموزان مددجو و بقیه بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی همچنین گفت: صف اعطای تسهیلات کارگشایی و اهدای جهیزیه به مددجویان تحت حمایت در این استان صفر شده است. همچنین ظرف سه ‌ماه اخیر با توجه به بحران اقتصادی و حمایتهای دولت و مجلس شورای اسلامی علاوه بر افزایش 14 درصدی حقوق مددجویان، 9 هزار خانوار جدید به چرخه حمایتی این نهاد در خراسان رضوی وارد شدند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.