رزا درسَنی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خراسان رضوی برای دومین سال متوالی عنوان 'برگزیده استانها' را در بهبودبخشی وضعیت زنان فرهنگی و دختران دانش آموز کسب کرده است.
وی بیان کرد: در سال تحصیلی 96-95 بیش از 20 هزار نفر زیر پوشش طرح های ملی محیا (توانمندسازی زنان سرپرست خانوار)، مشکات دختران( تقویت شوه های مهارت های ارتباطی اولیاء و مربیان با دانش آموزان دختر)، بشری( بهبود وضعیت آموزشی، بهداشتی دختران دانش آموز خوابگاهی و محروم)، آموزش دوام زندگی، افزایش پوشش تحصیلی دختران بازمانده از تحصیل و آموزش حقوق و تکالیف دانش آموزان در سطح استان قرار گرفتند.
وی اجرای طرح های استانی خودباوری، نشاط و ارتقای فرهنگ عفاف، زن، تقویت روابط خانوادگی، صیانت از حریم امنیت حقوقی و اخلاقی، دختران و امنیت فضای خانواده، آموزش مهارت های کارآفرینی، دختران ستارگانی با نیازهای ویژه، زن و اوقات فراغت برای بیش از 1500 نفر را از دیگر کارهای ویژه امور بانوان استان برشمرد.
47 هزار و 506 نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی را زنان و بیش از 601 هزار نفر از دانش آموزان این استان را دختران تشکیل می دهند.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.