امین متولیان روز یکشنبه در مراسم استانی اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در مشهد توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی با رویکرد ترویج سیره ائمه اطهار(ع) را از اولویتها ذکر و بیان کرد: برای تحقق این مهم برنامه های متفاوتی در دستور کار است که جشنواره رضوی و برگزاری جلسات کتابخوان و معرفی کتاب از آن جمله هستند.
محمدحسین روشنک رئیس انجمن خیران کتابخانه ساز شهرستان مشهد نیز در این مراسم گفت: از همه خیران درخواست می کنم در امر راه اندازی کتابخانه مرکزی مشهد کمک کنند زیرا کتابخانه سازی نقش مهمی در توسعه فرهنگ جامعه دارد.
جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز کرد. در هشتمین دوره این جشنواره امسال هفت عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در موضوع سیره امام رضا (ع) به مخاطبان عرضه شد. 10 نفر از خراسان رضوی در این جشنواره به عنوان برگزیده کشوری معرفی شدند.
طی این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی ضمن تجلیل خانواده شهید حسن قاسمی دانا نخستین شهید مدافع حرم، از برگزیدگان و دست اندرکاران جشنواره کتابخوانی رضوی نیز تقدیر شد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.