رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر از کسب رتبه نخست کتابخانه شهید رستگار روستای قادی کلا در چهارمین جشنواره بین المللی روستا و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر ، مرضیه فلاح کردآبادی ، رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر در جمع خبرنگاران این شهرستان ، خبرنگاران را وجدان بیدار جهان و تصویگر زمان دانست و گفت: سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است.

فلاح تلاش خبرنگاران را مشابه کار کتابداران در کتابخانه ها دانست و اظهار کرد :هر دو با اطلاع رسانی و آگاه نمودن مردم جامعه موجب ارتقا سطح فکری و علمی آنان می شوند.

فلاح با اشاره به کسب رتبه نخست کتابخانه شهید رستگار روستای قادی کلا در بین هزار و سیصد شرکت کننده چهارمین جشنواره بین المللی روستا و عشایر  دوستدار کتاب،خاطرنشان کرد :شهرستان قائمشهر با دارا بودن هفت باب کتابخانه پویا و بیش از  14 هزار  عضو فعال و 81 هزار و صد و هفده منابع فعالیت بسیار خوبی دارد.

وی در پایان از جمله فعالیت های ترویج کتابخوانی را برگزاری همایش تجلیل و تکریم از خادمان شهر،حضور کتابداران در مدارس و معرفی کتاب،برپایی نمایشگاه کتاب ، قصه گویی، جلسات نقد و رونمایی کتاب ،مسابقات کتابخوانی و معرفی کتاب های مفید در وبلاگ اداره و ساخت کتابخانه در روستاها با حمایت بخشداری و شورا و خیرین عنوان کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.