به گزارش ایرنا هاشم ولی پور مطلق روز دوشنبه در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در این راستا برای هر هکتار سه میلیون تومان تسهیلات پنج درصدی به کشاورزان پرداخت خواهد شد.
وی گفت: در چند سال اخیر در بخش کشاورزی موفقیت های زیادی به دست آوردیم از جمله اینکه امسال رتبه چهارم اجرای سیستم های نوین آبیاری را در کشور کسب کردیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی ادامه داد: تحلیل و تفسیرهای خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در حوزه های مختلف منطقی و کارشناسی است.
وی گفت: تحلیل های خبری ایرنا به دل می نشیند چون این مجموعه در جریان برنامه ها و اطلاعات به روز جامعه است لذا افرادی که دستی در کار دارند متوجه می شوند این روند به نفع کشور است.
ولی پور مطلق ادامه داد: ایرنا به عنوان مجموعه ای از دولت، صادقانه و بی طرف نسبت به موضوعات روز جامعه عمل می کند.
وی گفت: کشاورزی اکنون بخش مهم اقتصادی استان است که رسانه ها نقش بسزایی در انعکاس اخبار این بخش برعهده دارند.
وی افزود: رسانه و خبرگزاری های استان در بررسی و رفع نقاط ضعف و انعکاس نقاط قوت بخش کشاورزی درکنار ما هستند و در بسیاری امور به کمک ما شتافته اند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: کمک هایی که رسانه می تواند در بخش کشاورزی داشته باشد بسیار تاثیرگذار است و مجموعه جهاد کشاورزی بدون همکاری رسانه ها از بسیاری برنامه ها عقب می افتد.
وی افزود: علاوه بر این رسانه ها و خبرگزاری ها در ترویج، آموزش، ارتقا و توانمندسازی کشاورزان نیز نقش مهمی دارند.
وی بیان کرد: نگاه مجموعه کشاورزی استان به رسانه ها همیشه با دید همکار بوده چون رسانه ها بدون مزد و منت برای رفع مشکلات مردم با ما همکاری می کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید و با مدیر و کارکنان این مجموعه دیدار کرد.
محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف روز هفدهم مردادماه 1377 به همراه 8 تن از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسید و پس از آن واقعه 17 مرداد روز خبرنگار نامگذاری شد.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.