به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی اسدی روز یکشنبه در مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در بیرجند، افزود: وقتی که سیر اخلاق در سیره رضوی دیده می شود وظیفه هم بر دوش مبلغان دو چندان می شود.
وی استفاده از سیره رضوی در حل مسائل جاری و تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را ضروری دانست و اظهار داشت: در دنیایی که جنگ اقتصادی است باید توجه ویژه به این امر شود.
وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی های فراوان در خراسان جنوبی محبت به اهل بیت(ع) در این استان موج می زند به طوری که مردم ورود پرچم حرم مقدس امام رضا(ع) را مساوی با برکت می دانند.
روحانی کاروان زیر سایه خورشید یادآور شد: جلوه دلدادگی مردم دنیا به نگاه توحیدی و حقیقت توحید محوری، بزرگترین پیامی است که حضور پرچم علی بن موسی الرضا(ع) در جای جای دنیا دارد.
اسدی ادامه داد: نام علی بن موسی الرضا(ع) در همه جا به وجود آورنده وحدت بین مذاهب به خصوص مردم و مسئولان است و خارج از همه تفکیک ها مسائل کنار گذاشته می شود و محبت به اهل بیت(ع) موج می زند.
به گزارش ایرنا، کاروان زیر سایه خورشید از 25 تیر ماه وارد خراسان جنوبی شد و تاکنون به شهرستان های قاین، زیرکوه، درمیان، سربیشه، نهبندان، خوسف و بیرجند سفر کرده اند.
خدام امام رضا(ع) که حامل پرچم مقدس حرم رضوی هستند تا چهارم مرداد ماه امسال به شهرستان های دیگر استان سفر خواهند کرد.
در ادامه این مراسم مدال خادمی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اهدا شد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.