به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز سه شنبه در نشست کارگروه زیرساخت (گنجیه و موزه) کنگره ملی 2 هزار شهید والامقام خراسان جنوبی افزود: دستگاه های اجرایی برای حفظ آبروی استان در برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی با جدیت و تلاش پای کار بیایند.
وی اظهار داشت: شهدا حق بزرگی به گردن ما داشته و دارند لذا باید در حفظ شان و جایگاه شهدا و خانواده آنها همه تلاش خود را انجام دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: پیشرفت خوبی در مجموعه سالن موزه کنگره 2 هزار شهید استان داریم که باید با کار مضاعف نسبت به تکمیل هرچه بهتر و سریع تر این سالن و موزه اقدام شود.
وی گفت: شان و جایگاه شهیدان می طلبد از همه ظرفیت ها استفاده شود و کسانی که از دور خراسان جنوبی را رصد می کنند مردم این استان را به عنوان مردمی متدین، دیندار و متعهد به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شناسند.
علوی مقدم افزود: اگر میهمانانی که به استان می آیند کیفیت مناسبت برگزاری این کنگره را ببینند به دینداری و تعهد مردم استان به انقلاب بیش از پیش باور پیدا می کنند و باید با تلاش همه دستگاه ها هرچه سریع تر زیرساخت های لازم برای برگزاری این کنگره فراهم شود.
وی اظهار داشت: 12 تیر ماه سالگرد حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان توسط ناو آمریکاست و 298 نفر از مردم این مرز و بوم به شهادت رسیدند که این اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم می کنیم.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش، جدیت و همراهی مردم ایران و توجه به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه های آمریکا و استکبار را خنثی می کند.
برق رسانی به سالن موزه کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی از مصوبات این جلسه بود.
این کنگره اواسط مهر امسال در بیرجند و برنامه های جانبی آن در 11 شهرستان استان برگزار می شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.