به گزارش ایرنا مشیرالحق عابدی روز پنجشنبه در یادواره شهدای هفتم تیر گرامیداشت شهید دکتر مهدی امین زاده و شهدای وابسته به کارکنان دادگستری شهرستان قاینات با اشاره به تاکید رئیس جمهوری به مسئولان افزود: شرایط الان کشور شرایطی است که تمامی دلسوزان و علاقه مندان نظام باید با درک واقعیت با مشارکت و همراهی خود زمینه عبور از مشکلات اقتصادی را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی با بزرگ جلوه دادن آن میسر نمی شود و باید در کنار هم و با هم افزایی و هم اندیشی و در راستای استفاده از نظرات نخبگان برای حفظ کیان نظام اسلامی از احساسات بگذریم.
فرماندار قاینات گفت: مردم در گذر از این شرایط با دولت همراهی کنند و ملت ایران همواره در شرایط دشوار از کیان نظام و انقلاب دفاع کرده اند.

** همراهی مردم نقشه دشمن را خنثی می کند
استاد حوزه های علمیه قاین هم در این آیین گفت: همراهی و حضور مردم در صحنه نقشه دشمن در ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می کند.
حجت الاسلام سید مرتضی اصفهانی اظهار داشت: حفظ و نگهداری انقلاب از بوجود آوردن آن مهمتر و مشکل تر است و حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم ضامن ادامه انقلاب و حفظ آن است.
وی بیان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در توطئه های گوناگون همچون ترورهای کور، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و اکنون هم با ایجاد مشکلات اقتصادی قصد ناامیدکردن مردم و به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند که با بصیرت، حضور و توکل مردم به خداوند ناکام خواهند ماند.
این استاد حوزه گفت: در شرایط حساس کنونی وظیفه مردم در دفاع از انقلاب سنگین تر بوده و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون گذشته پیروز خواهیم بود و بینی دشمن را به خاک می مالیم.
به گزارش ایرنا شهید دکتر مهدی امین زاده سال 1328 در خانواده ای روحانی و مذهبی در قاینات دیده به جهان گشود. وی مهر سال 1358 به عضویت هیئت مدیره‌ شرکت گسترش خدمات بازرگانی درآمد و بهمن ماه سال 1359 از سوی محمدعلی رجایی نخست وزیر شهید به سمت معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی منصوب شد.
شهید امین زاده هفتم تیرماه 1360 به همراه شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی در فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که به دست منافقین انجام شد، به خیل شهیدان همیشه شاهد پیوست.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.