به گزارش ایرنا معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: حمایت های همه جانبه ای از هنرمندان صنایع دستی استان انجام می شود.
حسین عباس زاده با بیان اینکه همواره فضاهای موجود در اختیار هنرمندان برای عرصه محصولات شان قرار می گیرد افزود: برگزاری این نمایشگاه ها تاکنون نتایج های خوبی در فروش و معرفی صنایع دستی داشته است.
وی ادامه داد: خراسان جنوبی آذرماه میزبان صنایع دستی کل کشور خواهد بود و امید است برپایی این حرکت ها زمینه ساز جوشش بزرگ در نمایشگاه آذرماه باشند.
عباس زاده همچنین از چاپ کتاب خلاقیت ها و نوآوری در صنایع دستی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همه هنرمندان در این زمینه شناسایی می شوند.
وی با اشاره به برنامه های صنایع دستی در فصل تابستان نیز اظهار داشت: در سراسر استان بازارچه های موقت به تعداد 110 غرفه برای استقبال مسافران تابستانی برپا می شود.
وی افزود: صنایع دستی هنرمندان در اماکن تاریخی مبادی ورودی شهرها و فضاهای گردشگری عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه فروش دست سازه های هنری اولین شوق هنری گالری اَمُرداد در بیرجند است که در همان ساعت ابتدایی بازگشایی با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.
در این نمایشگاه 30 هنرمند آثار خود را در قالب عروسک های روسی، نقاشی روی سفال ، زیورآلات خاتم ، چرم دوزی و نقاشی روی چوپ و شیشه به فروش گذاشته اند.
نمایشگاه فروش دست سازه های هنری از امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز از ساعت 17:30 الی22:30 در محل نگارخانه شهرداری بیرجند به روی علاقه مندان باز است.
9766 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.