مهدی نباتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجایی که بیشتر مردم تکمیل اظهار نامه خود را به دقیقه 90 واگذار می کنند روزهای آخر خرداد ماه به خصوص روز سی و یکم بیشترین آمار مراجعه کننده را داشتیم و با عملکرد خوب مودیان امسال بیش از 100 درصد آمار سال قبل تسلیم اظهارنامه ها را به ثبت رساندیم.
وی پیش از این به ایرنا گفته بود، برای عملکرد سال 95 در استان 27 هزار و 551 اظهار نامه تسلیم شده که در نتیجه آن 2 هزار و 462 میلیارد ریال درآمد مالیاتی در سال 96 برای خراسان جنوبی وصل شد.
به گفته وی، در خراسان جنوبی بیش از 86 درصد اصناف از پرداخت مالیات معاف هستند اما شرط برخورداری از هرگونه معافیت و یا مشوق مالیاتی، انجام تکالیف قانونی مانند ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر است.
42 هزار و 632 مودی فعال در استان وجود دارد که از این تعداد 6 هزار و 632 مودی در حوزه اشخاص حقوقی و شرکت ها فعال هستند و 36 هزار مودی را کسبه تشکیل می دهند.
31 تیرماه، نیز آخرین مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقوقی (شرکتها) در سراسر کشور است و به همین خاطر، با توجه به الکترونیکی شدن روند ثبت نام و ورود اطلاعات و تایید اطلاعات اظهارنامه ای شرکتها، مشمولان موظف هستند با مراجعه به سامانه سازمان امور مالیاتی کشور، نسبت به ثبت اطلاعات اینترنتی اقدام کنند.
9766 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.