حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز جمعه همزمان با راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دسیسه های اخیر کشور آمریکا و جابجایی سفارتخانه آن در قدس شریف، پرده از چهره واقعی استکبار در همراهی صهیونیسم اشغالگر برداشت و آزادیخواهان جهان به خوبی این مساله را درک کردند.
وی گفت: مردم حق طلب جهان با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام انسجام و وحدت، از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی می کنند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار مبارزه و مقاومت و هادی وحدت و انسجام، در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستادگی می کنند.
وی بیان کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی امسال علاوه بر اعلام انزجار علیه استکبار و اشغالگران فلسطین، اتمام حجتی با برخی سرسپردگان آنها حتی در داخل کشور خواهد بود و باید بدانند شعار نه غزه نه لبنان در مسیر ارزش های اسلامی نظام جمهوری اسلامی نیست.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه این حضور حماسی و اعلام انزجار سال به سال پررنگ تر می شود و رهبر معظم انقلاب هم در این 29 سال پیوسته به همان نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید دارند.
وی اظهار داشت: همصدایی مردم غیور کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز قدس بنیان حکومت استکباریان را خواهد لرزاند و اعلام هشداری برای همه زیاده خواهان خواهد بود.
امام خمینی (ره) سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
راهپیمایی روز قدس در بیرجند دقایقی پیش با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم آغاز شد.
این آیین باشکوه از میدان شهدا تا بلوار پاسداران و مسجد امام حسین (ع) و همزمان در 11 شهرستان استان نیز برگزار می شود.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.