به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، متن پیام بهمن مرادنیا به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است:
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس، گامی بلند برای ایجاد اتحاد میان ملت‌ها و کشورهای مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف بعنوان اولین قبله‌گاه مسلمین است.
ملت فلسطین سال است در برابر دشمن بی رحم و کودک‌کُش صهیونیستی با دستان خالی و تقدیم خون جوانان خود به دفاع از آرمان‌های بزرگ اسلامی و انسانی برخواسته و این روزها رژیم غاصب صهیونیستی در برابر دیدگان همه بشریت دست به جنایت می‌زند و همه میثاق نامه‌های حقوق بشری را برای رسیدن به مطامع پلید خود زیر پا گذاشته است.
اینجانب از همه مردم شریف، با ایمان و گرانقدر استان کردستان از هر صنف، گروه و تفکری درخواست می کنم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر با آرمان‌های ملت مظلوم و زجر کشیده فلسطین تجدید پیمان کرده و صدای مظلومیت برادران دینی خود را در جهان طنین‌ انداز کنند.
در 16 مرداد 1358، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی رژیم اشغالگر قدس، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا در این روز مسلمانان همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
در استان کردستان از چند هفته قبل برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس برنامه ریزی های لازم انجام شده و مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان در شهرستان های مختلف استان نیز مشخص شده اند.
راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه 18 خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می شود.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.