به گزارش ایرنا در این تجمع حدود 200 نفر از رانندگان و 100 دستگاه خودروی سنگین نسبت به وضعیت بیمه، پایانه ها، سوخت، کرایه خودروهای سنگین و ... اعتراض کردند.
یکی کامیون داران معترض در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نسبت به گرانی لوازم یدکی خودروهای سنگین گلایه کرد و گفت: با همه گرانی ها کرایه ماشین های سنگین از پنج سال گذشته تاکنون افزایش نیافته است.
زمانی ادامه داد: وضعیت 2 برابر شدن بیمه رانندگان غیر قابل تحمل است، بیمه 230 هزار تومانی به 400 هزار تومان افزایش یافته است، مگر راننده ای که یک میلیون تومان حقوق می گیرد و مستاجر هم هست می تواند این وجه را پرداخت کند.
کشتگر، یکی دیگر از رانندگان کامیون با بیان اینکه سوخت ماشین های سنگین عادلانه تقسیم نمی شود، اظهار کرد: با همه مشکلات مربوط به سوخت، از 300 لیتر اختصاص یافته هم 100 لیتر بیشتر دریافت نمی کنیم در صورتی که اگر دست به جیب باشیم با هزار لیتر هم پمپ ها مشکلی ندارند.
آهنی راننده کامیون دیگری از فعال نبودن پمپ های بنزین از 11 شب به بعد گلایه کرد و گفت: مسئولان کمتر به راننده ها توجه می کنند روزی هزار تریلی در پایانه مرزی ماهیرود (میل 78) خراسان جنوبی تردد می کنند، کدام مسئول برای دلگرمی راننده ها هم که شده بازدیدی از وضعیت حمل و نقل پایانه ها داشته است؟
فدایی یکی دیگر از رانندگان معترض هم از بی عدالتی در پایانه های باری گله مند بود و افزود: چرا باید راننده های بیرجندی ساعت ها در صف بار باشند درحالی که راننده های غیر بومی با پرداخت 50 تا 100 هزار تومان زودتر از ما بار می گیرند.
وی ادامه داد: رانندگان واحد های شهری از وضعیت سختی کار برخوردارند آن وقت راننده کویر باید 30 سال حق بیمه پرداخت کند و از هیچ مزایایی برخوردار نباشد.
این تجمع پس از ساعاتی به دلیل حضور نمایندگان رانندگان در پایانه بار بیرجند کمرنگ شد و راننده ها بیشتر با خودروهایشان به پایانه رفتند.
نماینده صنف رانندگان در این تجمع حاضر به مصاحبه نشد.
3215* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.