به گزارش ایرنا جعفر شهامت روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان با هماهنگی ستاد خدمات سفر استان از 23 اسفندماه 96 تا 15 فروردین 97 به مدت 22 روز در استان به صورت رسمی اجرا می شود.
وی همچنین از آمادگی 561 دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل 245 دستگاه اتوبوس، 112 دستگاه مینی‌بوس و 204 سواری کرایه برون شهری استان برای جابجایی مسافرین نوروزی در استان خبر داد و گفت: نوروز امسال افزایشی در قیمت بلیت‌ها صورت نمی ‌گیرد.
شهامت ادامه داد: پیش فروش بلیت‌های نوروز 97 در استان از 17 بهمن ماه جاری به صورت اینترنتی و حضوری در دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان آغاز شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای خراسان ‌جنوبی یادآور شد: در نوروز 97 به دنبال ارائه بهبود خدمات به مسافران هستیم و تاکنون اقدامات خوبی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام شده است.
وی گفت: شهروندان و مسافران نوروزی در راستای مدیریت صحیح یک سفر برنامه ‌ریزی شده نسبت به تهیه بلیت به صورت اینترنتی بر روی سایت‌های: www.payaneh.com ،www.payaneha.ir ، www.sk-bus.ir اقدام کنند.
وی بیان کرد: باید گستره خدمت بر اساس درخواست‌ های کاربران راه ‌ها و ناوگان عمومی استان تنظیم شود.
وی یادآور شد: در حوزه راهداری با توجه به سهم 5.5 درصدی راههای شریانی استان از کل راههای شریانی کشور با طول بیش از 2 هزار و 100کیلومتر و نیز ضرورت ارتقای ایمنی بیش از 10 هزار کیلومتر راه آسفالته استان، فعالیت 22 راهدارخانه، آمادگی برای مدیریت بحران احتمالی و بارشهای سیلابی نوروزی، ساماندهی امداد خودرو در راهها، اسکان اضطراری مسافران و ... در قالب هماهنگی با اعضای ستاد خدمات سفر استان انجام خواهد گرفت.
وی افزود: در ایام مذکور به هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت احتمالی شهروندان از طریق سامانه پیامکی 300056141 رسیدگی خواهد شد.
7557* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.