به گزارش خبرگزاری ایرنا از فردوس، حجت الاسلام و المسلمین مختاری روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مصلی امام خمینی(ره) فردوس اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب و نظام با دروغ، تزویر و بی‌انصافی حقایق را می‌پوشانند و نمی‌گذارند حقایق به درستی تبیین شود بویژه برای جوانان که حقایق انقلاب را به خوبی درک نکرده‌اند.
وی افزود: انقلاب 57 یک نیاز بود و اگر جوانان دیروز، انقلاب نمی‌کردند، جوانان امروز مجبور بودند انقلاب کنند چرا که رژیم ستمشاهی وضعیت کشور را به حد غیرقابل تحملی رسانده بود بنابراین انقلاب برای کشور ما یک ضرورت بود و امروز نیز حفظ و تداوم انقلاب یکی از ضروریات است.
امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران، گستردگی نداشت امکان پیروزی فراهم نبود، ملت ما عزت و استقلال نداشت و شاه نوکر آمریکا و انگلیس بود و بیگانگان کشور را اداره می‌کردند بنابراین در کنار استقلال و آزادی ما به اسلام نیاز داشتیم.
مختاری با اشاره به اینکه مهم‌ترین پایه انقلاب ما اسلام است، یادآور شد: دشمن در فضای مجازی بیشترین تلاش را برای تخریب ایمان مردم می‌کند چرا که اگر ایمان ضعیف شود، پایه‌های انقلاب ما سست می‌شود.
وی گفت: ما برای تداوم انقلاب به اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) نیاز داریم و زندگی بدون معنویات و معارف الهی یک زندگی حیوانی است که انسان هرگز به آرامش نمی‌رسد و در واقع آرمان‌های بلند زندگی یک انسان، حیات طیبه است.
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه ایران اسلامی از همان ابتدا پنجه در پنجه استکبار بوده و انرژی زیادی را صرف مقابله با استکبار کرده است، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم ها و فتنه‌ها سبب شده که ایران اسلامی با مشکلاتی مواجه شود و کم و کاستی‌ هایی نیز وجود داشته باشد ولی با همه این شرایط امروز در بخش‌های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ایم و در ردیف 10 کشور اول جهان هستیم.
مختاری تصریح کرد: ریشه ضعف‌های موجود در شیطنت‌ها و فتنه‌های دشمن است و البته ضعف مسئولان و دولت ‎‌ها نیز بی تاثیر نبوده و گاهی مسئولان دل در گرو انقلاب و اسلام نداشته و همین عوامل سبب بروز مشکلات و کم و کاستی‌هایی در نظام اسلامی ما شده است.
مردم همیشه در صحنه شهرستان فردوس امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر علاقه مندی و اعتقاد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور رساندند.
9865* 6054* خبرنگار اعظم جمالی* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.