به گزارش ایرنا محمد حسینی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه افزود: انقلاب اسلامی ایران به دور از دسته بندی های حزبی و در نتیجه وحدت و یکپارچگی ملت ایران به پیروزی رسید.
وی گفت: در سیر شکل گیری و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) دیواری مستحکم و منسجم از همه اقشار جامعه ایجاد کرد که در براندازی رژیم شاهنشاهی پهلوی وحدت نظر داشتند.
وی ادامه داد: در آن برهه از زمان اوضاع کشور به سمتی پیش رفته بود که جامعه آمادگی مطلوب برای شکل دادن یک انقلاب را داشت و با رهبری امام خمینی (ره) شاهد خروش مردم ستمدیده ایران بودیم.
حسینی با تاکید بر اینکه عوامل موثر در شکل گیری یک انقلاب باید شناسایی شوند، اظهار کرد: ایجاد تفکر وحدت نظر در جامعه یکی از مهم ترین مواردی است که برای حرکت به سمت اصلاح جامعه و ایجاد شرایطی مطلوب تر باید به آن توجه داشت.
وی اضافه کرد: وحدت نظر در سطح جامعه باید در همه محورها صورت پذیرد و نباید هر شخصی در جایگاه های مختلف سلیقه و افکار شخصی خود را ملاک قرار دهد.
به گزارش ایرنا، حسینی تاکید کرد: آسیب هایی که در جامعه به وجود می آید تنها مربوط به چند گروه خاص و یا یک قوه از قوای سه گانه کشور نیست بلکه مشکلات کشور مربوط به تمام جامعه و همه مسئولان است.
وی افزود: امروز نباید اجازه بدهیم که در عرصه بین المللی بر علیه ما اتحادی ایجاد شود و انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی پویا که الگوی دیگر مردمان انقلابی دنیا است باید باید در عرصه های مختلف جهانی و دیپلماسی حضور داشته باشیم.
حسینی ادامه داد: ملت ایران امروز زیر چتر ولایت فقیه که در سراسر جامعه ما گسترده شده، پای ارزش های خود ایستاده اند و همین نقطه مشترک واحد بین همه مردم ایران آنان را در دوران جنگ و تحریم متحد و منسجم نگه داشته است.
وی با تاکید بر اینکه باید روح امید را در افکار جامعه تزریق کرد، گفت: مسئولان اجرایی همواره در نظر داشته باشند که سلب اعتماد جامعه از مسئولان عواقب زیانباری دارد و باید در هر پستی با تمام توان به مردم خدمت کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550* 6054*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.