به گزارش ایرنا فرماندار درمیان عصر سه شنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده که 6 هزار و 363 نفر ساکنان روستاهای نوغاب هندوالان، هندوالان، دره چرم، خلف، نخواب، محمدیه و خورشیدان از مزایای آن برخوردار شدند.
محمد بشیری زاده با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 1391 شروع شد افزود: مرکز خدمات جامع سلامت با زیربنای 500 متر مربع و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع احداث شده است.
وی بیان کرد: گازرسانی به 53 روستای شهرستان درمیان نیز در دستور کار قرار دارد و عملیات گازرسانی از روستاهای مرزی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه حرکت امام خمینی (ره) در پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران خواسته مردم برای از بین بردن فساد، تبعیض و ترویج دین مبین اسلام بود اضافه کرد: امروز همه مردم حتی در نقاط مرزی شهرستان شاهد برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
فرماندار درمیان افزود: همه ما باید خدمتگزار مردم باشیم و خدمت به مردم پاداش زیادی نزد خداوند متعال دارد و اگر مسئولان توان حل برخی مشکلات مردم را ندارند حداقل پای درد و دل آنان بنشینند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.