به گزارش ایرنا، اوحد موحد شامگاه جمعه در اجماع بزرگ اصلاح طلبان جنوب کرمان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: به همه اصلاح طلبان افتخار می کنیم چرا که اصلاح طلبان دنبال حفظ و پابرجایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با بیان اینکه اصلاح طلبان با وحدت گام برمی دارند و کسی را مانع خود نمی‌بینند، اظهار کرد: اصلاح طلبان در جهت اصلاح امور انقلاب گام برمی دارند و اهداف این حزب پیش بینی شده و تشکیلاتی است که با وحدت اهداف خود را به پیش می بریم.
فرماندار سابق دولت سازندگی هم در ادامه این آیین گفت: افتخار می کنم به این جمع اصلاح طلب که عاشق نظام و رهبری هستید.
فائض فرخی افزود: نیاز به احترام و منزلت اجتماعی که همان نیاز مدنی است مهم ترین مساله برای کشور است.
وی بیان کرد: اصلاح طلب واقعی امام خمینی (ره) است چرا که ایشان فردی تحول گرا بوده است، حزب اصلاح طلب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وابسته است چرا که برای این انقلاب سرمایه گذاری و تا پای جان از این نظام حمایت می کند.
وی اظهار کرد: علم اصلاحات امروز زنده است و با تمام وجود در مسیر رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کنیم و با وحدت و همدلی اهداف اصلاح طلبی را به پیش می بریم.
این فعال اصلاح طلب به مشکل انتخاب شهردار جیرفت اشاره کرد و گفت: مشکلات شهر را با تعقل می توان پیشبرد لذا مساله شهرداری جیرفت را باید با تعقل برطرف کرد.
اکبر خزایی مسئول حزب ندای توسعه در جیرفت هم گفت: اگر امروز مشکلی برای انقلاب اسلامی ایران رخ دهد همه احزاب و گروهها چه اصلاح طلب و چه اصولگرا زیان خواهند دید.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار : بهنام احمدی
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.