به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس خلخال افزود: یادگیری علم و دانش حق هر فرد ایرانی بوده و بر اساس آمار مدیریت آموزش و پرورش خلخال ، شناسایی کودکان پا به سن گذاشته تحصیل و هدایت والدین برای ثبت نام فرزندان در مدارس ابتدایی پوشش تحصیلی در سال تحصیلی مطلوب تر شده است.
وی گفت: بر اساس قوانین والدینی که به هر عنوان از رفتن به مدرسه و یادگیری تحصیل فرزندان خود ممانعت کنند، از طریق آموزش و پرورش به عنوان مجرم به مقامات قضایی معرفی می شوند.
وی با تبریک دهه فجر اظهار کرد: ارتقای نرخ رشد باسوادی در خلخال از 30 درصد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به 95 درصد فعلی از برکات انقلاب و نظام اسلامی در منطقه در کنار سایر خدمات است.
رئیس شورای آموزش و پرورش خلخال با قدردانی از معلمان و دانش آموزان در ارتقای سطح علمی منطقه گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی رشد علمی و دستیابی دانشمندان به تکنولوژی های روز در بسیاری از عرصه های علمی است که زیربنای این رشد در مدارس بنا شده است.
او همچنین گفت: بر اساس اعلام مدیریت منطقه آموزش و پرورش خلخال امسال ساختمان 59 مدرسه بازسازی و تعمیرات اساسی در آنها صورت گرفته و از این لحاظ منطقه خلخال رتبه برتر استان اردبیل را در بین مناطق آموزش و پرورش کسب کرده است.
در این مراسم زنگ انقلاب اسلامی به یاد سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی به صدا درآمده و دانش آموزان با اجرای برنامه های مختلف ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد. مهرماه امسال بیش از 13 هزار دانش آموز در شهرستان خلخال راهی مدارس شدند.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.