به گزارش ایرنا فرماندار قاینات روز شنبه در مراسم افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت: بهره برداری از سه طرح احداث و اجرای آسفالت، جدول گذاری در روستاهای «اسفشاد»،«مهدی آباد» و «امیرآباد سرچشمه » به مساحت 18 هزار و 700 مترمربع و استفاده 109 تن قیر با اعتبار 6 میلیارد و 920 میلیون ریال آغاز شد.
بهمن کهن ترابی افزود: همچنین گازرسانی به چهار روستای «ورزق»،«ورزگ»،«روشک» و «عباس آباد » با اعتبار 30 میلیارد ریال شروع شد که با انجام آن و نصب 250 علمک گاز 317 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: عملیات احداث سالن چند منظوره ورزشی شهر اسفدن با اعتبار 20 میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با زیر بنای یک هزار و 500 متر مربع آغاز شد.
کهن ترابی افزود: بهره برداری از روکش آسفالت 10 کیلومتر از راه های قاین به زیرکوه با اعتبار 6 میلیارد و 560 میلیون ریال و گلزار شهدای گمنام شهر اسفدن از دیگر طرح های افتتاح شده در سومین روز از دهه فجر بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قاینات هم در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 335 کیلومتر از راههای حوزه استحفاظی شهرستان با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال خط کشی و برای تهیه و نصب علائم راهنمایی هم پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
رضا صادقی افزود: برای لکه گیری و روکش آسفالت راههای این شهرستان چهار هزار تن قیر مصرف و 6 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه راه های حوزه استحفاظی این اداره یک هزار 600 کیلومتر است، گفت: سه مرحله تیغ زنی راه ها به طول 250 کیلومتر اجرا شده است.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7218 * 6054*
خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.