به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سربیشه در بیرجند افزود: فضیلت شاخص چیزی است که غیر خودی هم نتواند آن را پنهان کند.
وی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی و مردم بزرگوار ایران اجازه تنها شدن صدای عدالت که از سوی مقام معظم رهبری طنین انداز است را نمی دهند و همواره فتنه های بزرگ را خنثی کردند.
امام جمعه بیرجند گفت: استکبار خودش گفته همه گزینه ها روی میز ماست و هر جا بتواند به شکل نظامی، فرهنگی و... سنگ تمام گذاشته و فساد و تباهی را در دنیا گسترش می دهد.
وی یادآور شد: فتنه های عظیم از هر نوع حمله نظامی آمریکا، کودتای نوژه، فتنه 88 و ... در کشور انجام شد و در فتنه 88 با طراحی در انتخابات تزریق شد که هشت ماه طول کشید تا مردم خود را از اهل فتنه جدا کردند و حماسه 9 دی را آفریدند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: خوشبختانه فتنه در سال 96 هم به شکلی رخ داد اما هشت روز هم طول نکشید و این علامت هوشیاری و بصیرت ملت است.
وی اظهار کرد: در فتنه 96 هم فتنه را در انواع نارضایتی ها و مسائل اقتصادی و زندگی مردم گره زدند و خیلی سخت بود، چون مطالبات مردم درست است اما دشمن پشت آن کمین کرد.
وی یادآور شد: هوشیاری مردم باعث شد که این فتنه نه تنها طولانی نشد به هشت روز هم نرسید و این خار چشم دشمن است که آنچه در 40 سال گذشته نشان داده شده علی زمان تنها نیست چون مردم حضور دارند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: پیام همه انبیا اجرای عدالت است و همه پیام انبیا در زندگی حضرت علی (ع) خلاصه می شود که نه تنها از نظر یک مسلمان بلکه افراد اهل تحقیق با هر دین وآئین معترف به عدالت امام علی (ع) هستند.
وی اظهار کرد: «جرج جرداق» مسیحی دانشمند و نویسنده معاصر با وجود اینکه مسلمان نیست اما اهل انصاف است و به عنوان انسان در خصوص تحقیقاتش اظهار نظر می کند.
وی گفت: اگر یک نویسنده مسیحی مهمترین کتابش را درباره حضرت مسیح (ع) بنویسد کار شایسته ای است اما وقتی این نویسنده به این نتیجه رسیده که وجود علی(ع) جایگاه خاص دارد، بهترین کتابش را با عنوان «الامام علی صوت العدالة الانسانیه» به ایشان اختصاص می دهد.
عبادی افزود: سید غلامرضا سعیدی نویسنده دانشمند بیرجندی زمانی که رهبری به ریاست جمهوری رسیدند و در سازمان ملل سخنرانی کردند این نویسنده بزرگ گفت که یک بار دیگر صوت العداله الانسانیه، توسط رئیس جمهوری بیان شد.
وی اظهار کرد: در صدر اسلام تجربه تلخی پیش آمد و به اسم پیغمبر (ص) و به نام اسلام، بنی امیه و بنی عباس بر سر کار آمدند و تا توانستند به مردم دنیا ظلم کردند.
وی گفت: این تجربه تلخ به دلیل تنها شدن امام علی (ع) رخ داد و آن صوت العداله الانسانیه امروز در دنیای ما وجود دارد و دنیای کفر قداره بسته و با همه ارزش ها در حال جنگ است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است و در همه عرصه ها باید حضور داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه هم در این دیدار گفت: سال 1395 برنامه ها و ماموریت های بزرگی در حوزه شهرستان انجام شده است.
سروان پاسدار محسن کاری افزود: بازسازی واقعه غدیر خم در سربیشه با کیفیت بسیار خوب انجام شد و در زمینه محرومیت زدایی مجموعه سپاه در شهرستان اقدامات خوبی را با مشارکت بسیج سازندگی استان در دهستان های درح، لانو و ... انجام داده است.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.