معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در این آیین گفت: اجازه ندهیم که عده ای به نام مشکلات اقتصادی وارد خیابان شوند،باید آرمان های رهبری را در جامعه عملیاتی کرد، چرا باید اقتصاد مقاومتی فقط شعار باشد، باید اقتصاد مقاومتی را به صحنه آورد و مشکلات جامعه را ترمیم کرد.
حجت الاسلام علی اکبر نوایی اظهارکرد: مردم خراسان شمالی از دولت مطالبه می کنند که منویات رهبری را در مساله اقتصاد مورد توجه و عمل قرار دهند.
وی افزود: چند انسان فریب خورده هرگز معیار و شاخص حرکت نیستند، معیار و شاخص حرکت ما رهبری اندیشمند و فرزانه است.

*رهبری را باید حمایت کرد
حجت الاسلام نوایی با بیان اینکه رهبری را باید حمایت کرد گفت: تنها گذاشتن رهبر در طول تاریخ بر پیکره اسلام خدشه وارد کرده است، ملت غیور و همیشه در میدان خراسان شمالی با انگشت اشاره رهبری، حرکت خواهند کرد و ولایتمداری را تا فدا کردن آخرین نفس های خودشان ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: خراسان شمالی بدون فرقه گرایی و بدون مطرح کردن شیعه و سنی در راه نورانی مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام نوایی اضافه کرد: حماسه 9 دی خودجوش، آتش به اختیار و مظهری از مظاهر مقبولیت نظام و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت بود و عرق شرم را به خاطر بی بصیرتی در طول تمام دوران های پر التهاب تاریخ اسلام پاک کرد.
وی از ملت ایران خواست که این راه را ادامه دهند و در این میدان جانانه، فعال و همه جانبه و با بصیرت حرکت کرده و در برابر فتنه هایی که دشمنان در ذهن دارند همچون سدی پولادین عمل کنند.
وی با بیان اینکه روز بزرگ انقلاب سوم،حماسه تاریخی 9 دی در سال 88، باید همواره زنده و پرنشاط باقی بماند گفت: در دنیا انتخابات صورت می گیرد و انتخابات مظهر حضور مردم می شود اما هیچ یک از انتخاباتی که در دنیا صورت گرفته و می گیرد با انتخاباتی که در ایران رقم خورده و می خورد قابل مقایسه نبوده و نیست.
حجت الاسلام نوایی بیان کرد: انتخابات در ایران برپایه ایمان، عشق، دلدادگی،دلبردگی و یک تکلیف ایمانی و دینی است، لذا ملت ایران در انتخابات با این معیار ها شرکت کرده و می کنند، مردمی که در انتخابات سال 88 شرکت کردند، آن را در منظر الهی انجام دادند.
وی توضیح داد: شرکت 40میلیون نفر در انتخابات در دنیا رقم بالایی است که با دیگر کشورها با این ساختاری که در ایران وجود دارد، قابل مقایسه نیست، قرار بر این نیست که اگر انتخاباتی انجام می شود و یک فرد منتخب می شود و رقیب از میدان کنار می رود، طرفداران آن فرد وارد خیابان ها شوند و در درون خیابان ها رای شیطانی خود را مجسم و عملی کنند، هیچ جای دنیا چنین کاری انجام نمی شود.
وی ادامه داد: حضور در خیابان ها راهکاری نیست که فردی از میدان رقابت خارج شده و وارد صحنه شود و رای بگیرد، کشور قانون، برنامه و قاعده دارد، عده ای اخلال گر و مزدور بیان کردند که 13میلیون رای از ما بوده است، غلط می کنید که این حرف را بیان می کنید تا این موارد تبدیل به آشوب و فتنه شود.
معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان گفت: معلوم است که ماجرا، ماجرای انتخابات نیست، و مساله دیگری مطرح است، بنیاد استعماری و استکبار جهانی، موسسات موساد، سیاه و سازمان جاسوسی دنیا راه افتاده و برای ایران خط و نشان می کشند، البته خود آنها هم عنوان کردند که انتخابات بهانه بوده و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مورد نظر آنها است اما ملت ایران و مردم حماسه آفرین و شهید پرور خراسان شمالی با حضور در صحنه می تواند این فتنه ها را عبور دهد و از سر بگذراند.
وی افزود: فتنه سال 88 نشان داد که دشمنان در عین اختلاف با یکدیگر مانند کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه، اسرائیل و سایر رژیم های لیبرال و رژیم های مبتنی بر نفسانیات در نابودی جریان حق با هم متحد شده و وحدت کلمه دارند.
حجت الاسلام نوایی اظهارکرد: ملت در فتنه سال 88 نشان داد که با وحدت، همدلی، یکدلی و یکرنگی قادر هستند تمام توطئه های دشمنان را در گستره تاریخ اکنون، فردا و فرداها از بین ببرند، فتنه سال 88 نشان داد که جاهلان آلت دست جریان های شیطانی قرار گرفته و می گیرند، ما ملت ایران، روحانیت آگاهی و بصیرت را رعایت کرده و پرچم حرکت خود قرار می دهیم و همه فتنه گران را به گورستان تاریخ خواهیم فرستاد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.