رئیس دانشگاه فنی و حرفه قاضی طباطبایی ارومیه اظهار کرد: باید با معرفی الگوهای شاخص وزن فرهنگی شهر را اعتلا بخشیم.  
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی یعقوب پور اسد در مراسم بزرگداشت تجلیل خدمات ۷۰ ساله قرآنی از آیت الله سید علی اکبر قریشی که صبح امروز در مجتمع نیروی انتظامی ارومیه برگزار شد با بیان این موضوع گفت: در زمینه کار فرهنگی، الگو سازی مهم ترین بحث جامعه است چرا که جامعه می تواند با الگو برداری از علما و شهدا به درجات والایی برسد. 
وی خاطرنشان کرد: امروزه چنین علمایی به تجلیل ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به الگو برداری از مکارم اخلاق علما نیاز داریم. 
پور اسد افزود:  بیش از ۵۰ جلد کتاب مفید و دلنشین این عالم ربانی نشات گرفته از نفس مطمئنه و خالص ایشان است و همچنین امروزه تمام کشور آیت الله قریشی را شناخته و از تالیفات وی بهره مند هستند.
پور اسد با بیان اینکه دانشگاه قاضی طباطبائی ارومیه مدتی است که کار فرهنگی را اولویت خود قرار داده است خاطر نشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری کار فرهنگی پایه و اساس جامعه امروز است و باید در اولویت امور قرار گیرد چرا که اگر فرهنگ اصلاح شود، اقتصاد و سیاست نیز اصلاح می شود.
وی یکی از اهداف برگزاری این مراسم را وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد و گفت: امروز در این مراسم به خوبی شاهد وحدت حوزه و دانشگاه، شیعه و سنی، اسلام و سایر ادیان هستیم و این مهم باعث افتخار دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه است. 
 محمدی، رئیس حوزه های علمیه ارومیه تکریم از این عالمان راتکریم از ذات ربوبیت دانست و تصریح کرد: تجلیل از این عالمان تجلیل از نعمت های الهی و تجلیل از علم است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.