به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نماز با محکوم کردن به شهادت رساندن تعدادی از مردم توسط تروریست ها در تهران افزود: این حادثه به خوبی اوج دشمنی استکبار علیه ملت ایران را نشان داد.
وی ادامه داد: تروریست ها، دست پرورده آمریکا ، اسرائیل غاصب و دنیای استکباری هستند و هدفشان جلوگیری از تداوم اهداف انقلاب اسلامی است که قطعا با هوشیاری مردم و مسئولان توطئه ها نقش بر آب می شود.
امام جمعه مهریز گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در دیدار با تشکل های دانشجویی فرمودند این کار تروریست های آمریکایی ترقه بازی کوچکی بیشتر نبود.
محی الدینی گفت: داعش و منافقان آمریکایی در 38 سال گذشته بارها علیه نظام و انقلاب اسلامی دست به توطئه زده اند ولی بخاطر هوشیاری و بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.
وی به برخی شاخص ها در فرمایشان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره و از مردم و مسئولان خواست برای تحقق اوامر معظم له فعالیت کنند.
امام جمعه مهریز به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه و بین مردم و جوانان اشاره کرد و خواستار پیگیری توصیه های مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های ایشان شد.
محی الدینی افزود: دشمنان بشدت به دنبال تضعیف ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه و بین جوانان هستند بنابراین باید همه با هوشیاری برای جلوگیری از دسیسه های آنها اقدام کنند.
وی همچنین به اهمیت ماه رمضان ، لیالی قدر ، صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اشاره کرد و بر پیگیری مسئولان اجرایی برای عمل به وظایف قانونی و شرعی تاکید نمود.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.